nu ska...

Nu ska jag och smillan lägga oss och sova.

Shiiiet så glad jag blev, jag skrek hoppade och skuttade då Dem sa Calles namn i idol.. Jag blev skiit glad.
Jag tror att Tove kommer att få någon sorts skiva/singel iallafall samma sak med Erik och Calle, det blir alltid så i slutändan, det är nästan lite tråkigt för då blir det inte så att en vinner då vinner alla.
Men det är bra ifall att någon som man ville skulle vinna att dem får göra låtar endå. :)
Men iår har dem hittat fantastiska sångare/sångerskor, underbart år har det varit i år.
Men Tove kändes ändå lite ung.

Jaja nu ska jag sova God natt. Pusspuss /Kimberly & Smilla.

"Gammal" bild men orkade inte leta upp någon nyare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0