nu är vi!

Nu är vi hemma från bion och jag ska gå och lägga mig, men inte ensam nej.. Med vem tror ni?

Börjar på S slutar på milla...
Smilla:)

Ja min lilla gums.
vi ska sova nu och se på en film i min sköna säng. :P
Men skulle gärna ha ett större rum, det blir varmt i hela rummet så fort datorn startas. :(

jaja filmen var bra, men var lite missnöjd med platserna vi satt nästlängst ner så nackspärr imorgon kanske?
och glasögonen kliade, men filmen var bra lite action i den, men trots det så tyckte jag om den, har ingen anning vilken schanger den hade den verkade väldigt blandad i olika schanger. :S

Godnatt pusspuss


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv: Tack, tar det som en komplimang. Hon är verkligen svinsnygg ju.



Kram från Sthlm. :)

2009-12-29 @ 02:15:31
URL: http://rstahl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0