nu är jag fan les...

Josefin sitter och säger att jag sitter så jävla mycket vid datorn nu, mer än henne.
Men då hon ska plugga så sitter hon då bara vid msn och typ datorn och sjunger mesta tiden, sen sitter hon och säger att det inte alls är det hon gör..
Nu torsdag fredag är enda dagarna osm hon varit här dem senaste fe veckornna som hon inte suttit vid datorn och typ varit beroende av datorn, och william kanske har skrivit på msn nu måste gå och kolla. och så fort pappa vill att hon ska göra något så säger hon men jga kan inte jag ska plugga, eller jag ska städa. men hur många ggr måsta man plugga på en helg igentligen????
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ju bara säga mig detta, jag tvivlar på att jag har samma betyg som jag hade förra sommar. har varit enormt nära mig på¨att sänka mig.

2009-12-19 @ 01:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0