hejhej är hemma..

hejhej är hemma från stan nu, som sagt inga kort för kamerakabeln är ju hos mamma, Men jag och dessre har varit och sökt jobb på ******** och jag skulle ringa honom senare för han var på möte, sen var vi och tittade in en sväng på nya baren, sportbaren och tittade på deras meny. :)
men vi gick och åt på thaigarden för vi var mer sugen på thaimat, men sportbarens meny såg god ut. och riktigt fint hade dem det där också.
Men vi åt iallfall barnmeny fyra små rätter, varför vi tog barnmeny är för att det är ungefär lika mycket mat, men nästan 100 kronor billigare. :P
Men jag bytte ut äggnudlarna till kad peng gai, eller vad den nu hette, iallfall k-08 är vad jag minns vad den hette det är kyckling grönsaker shitakesvamp och ingefära. jätte gott.
Sen åt vi friterad banan med glass och grädde. Riktigt gott då det blev rätt, för först råkade dem byta ut fel maträtt på fyra smårätter, och sen var våra bananer fulla i typ frityrsmet eller mjöl, så då gjorde dem nya. Dem tyckte säkert att vi var jätte jobbiga, men är det fel så är det fel.
Gott blev det i slutändan iallafall. :)

Det kommer att komma fler sånt hära matprat för jag och dessire ska börja gå på restaurang oftare tror jag, men vi rä inte säker än. :) kanske blir en till blogg om mat vem vet. :D

nu ska jag gå och se på tv.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart, lycka till med jobbmötet!

2009-12-21 @ 18:59:40
Postat av: Anonym

ja lyckaa till :D

2009-12-21 @ 19:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0