Här är bilderna som någon söt läsare bett om!

Smilla min kisse hos pappa:


Ellie min kisse hos mamma, det är bara min katt:
Hon är typ 1 år och ser ut som en bäjbis, samma med Smilla...


Neo Josefin, pappa / familjens hund:
han är snäll, bara verkligt korkad. :P


Selma som är Cattas hund, så hon blir väll som en extra familjemedlem:
Jätte gosig är hon.. :)


Några av mammas fiskar:


Crasch som bor hos mamma:
Då han hoppar, (nästan alltid) ne nog kan han vara gisig också , om han vill. :D


Benji som också bor hos mamma:
Han är ganska lugn, är väll ca 5 år och vi tog hand om han pga olika skäl..
Han och Crasch kommer väll inte helt överens än, men det blir dem väll till slut.


Det är klart att det finns mååååånga fler djur i min närhet, tex min mormor och morfar har en hundkennel och min faster har iallafall haft en hundkennel, och min farmor och farfar har en kattkennel, och min pojkvän har en hund. Så nog finns det många fler djur i min närhet men att lägga in bilder på alla dem nu, det kändes för sent. kanske någon annan gång.
Men det här är dem närmaste djuren. + en av farmor och farfars katter som jag bara älskar han är så fiin, men en bild på han får ni någon annan gång, om ni inte går tillbaka till inlägg från i somras och läsar om min "pojkvän".

Jaja hoppas att det där blev bra.

Pusspuss god natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

så gulliga!

2009-12-03 @ 07:33:51
Postat av: Anonym

shit vad många djur ni har:D och söta

2009-12-03 @ 07:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0