HAHAHA

Nu satt vi i vardagsrummet och pratade
också handlade det om ett "ragg" till josse...
också låter det så här.
Kom hiåg då att josefins ex heter william.
Och min kille heter oscar.

Pappa - du släpper inte till med ******.
pappa - Män vill alltid ha sex.
Josefin - NEE det vill dem inte alls det, och det har jag varit med om.
Kimberly - nej det vill dem faktist inte. (både josse och jag pekar på pappa)
Kimberly - OCH JAG SYFTAR INTE PÅ OSCAR NU!
Josefin - MEN JAG SYFTAR PÅ OSCAR!
Josefin- HAHAHAHA
PAPPA - ÖHHHH?
kimberly - JAHA DÅ VET JA (HAHAHAHAHA) FU.
josefin - william menade jag.
Pappa - nu blev det genast mycket mer komplicerat.

Nu ska jag gå och sova.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0