alltså..

Alltså nu sitter jag i mitt rum, sover inte än men ska väll om ett tag.
Carro är i vardagsrummet och Josefin på toaletten, catta och pappa sitter där nere.

Neo har magsjuka, fy och usch så äckligt...

Vi har tvättat mattan pga.. Ja ni fattar nog, den ska sen tvättas med matttvätt..
Det hade faktist varit skönt om Oscar hade sovit här inatt också, men tyvärr så for han hem, för jag hade inte hört att pappa hade sagt att han fick sova här idag också...

jaja misstag händer ju, men kanske träffar han snabbt imorgon vi får väll se. :P <3 älskar dig Oscar.


Älskling du är helt underbar,
Älskar dina ögon,
Ditt leende,
Dina läppar,
Ja jag älskar allt med dig.
Du finns alltid där då jag behöver dig,
Du stöttar mig då jag behöver det,
Du viskar till mig att du älskar mig,
Du kramar om mig då jag sover,
Du gör allt för mig.
Det är precis därför som jag älskar dig!


Pusspuss på er alla, men speciellt min älskling. <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0