alltså så här är det..

Alltså så här är det, Jag kanske ställde frågorna lite drygt, men ni brhöver ju inte ta så illa upp för en fråga.
Jag har inte ställt dem elakt eller något på sånt vis, var inte så defensiva.
Ni behöver ju inte reagera som att man har varit arg eller sur eller velat bråka för att man ställer en fråga..

Vi kan glömma det här och erat missuppfattande, ni vet vilka ni är...

Pusspuss

Hoppas att ni fattar att jag inte menat något illa, för har inte skrivit något dumt ens!!


Orkade inte leta upp någon bättre bild, och hra glömt min kamera hos mamma, så det får bli porslinsdocke bilden igen. Tycker att jag vart dålig på det med bilder nu.
:p


Kommentarer
Postat av: v&h

då vet vi

2009-12-19 @ 22:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0