Tråkigt...

Jag hade råkigt då pappa bara sitter i telefonen från då han kom hem, också började neo busa så då försökte jag busa upp han lite mer också började jag ta kort då fick jag dock ett fint kort på han.


Han ser ju inte så glad ut men det är han.
Dock så brukar han och jag typ bråka jämt men, nog tycker jag att han är söt och så endå men jag blir gryyymt irriterad på han också.



Här säger han till äpplet - du är mitt, nu tar du dig inte undan. hans blick ser då ut som att han säger det och han ylande ät som det också :) haha



Inte vill man ha dem dära gaddarna i sig om han blir arg inte. :)



efter allt busande så blev han då trött så då är han inte så irriterande. :)

menmen ska gå och sova nu är trött och har ju skola imorgon.
Jag och Oscar somnade i soffan efter att vi hade ätit middag så vi får väll se om jag kan somna nu i kväll då. :/

jaja pusspuss och god natt

Kommentarer
Postat av: josse

HAHA, hjärta hunden.

2009-08-26 @ 15:41:22
URL: http://josefinperssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0