sorry...

Sorry att haf inte har skrvit något idag, men har bara inte haft tid. :)
Det har varit en stressig dag.
Då vi var på Ica så kom det en kärring i en bil då vi skulle köra ut från parkeringen så tyckte hon att nej jag ska ut först.
Då körde vi en stoooor pickup Röd. och hon en liten silvrig bil.
Så hon prejade ut oss från utfarten så vi vart tvungen att först nitbromsa så min lillasyster (www.josefinperssoon.blogg.se) flög in i sätet framför henne och det är bältesbefriat där bak.
så pappa körde ikap kärringen och klev ur bilden i en korsning och gick fram och sa åt henne att köra till gul och blå parkeringen.
När vi var på parkeringen så kan jag säga att kärringen fick en utskällning så det stod härliga till av båda mig och min pappa.
Hon påstod att hon inte såg våran stoooore röda pickup.
men om hon inte såg den så måste det ha varit något fel på henne!!





bilden är inte från våran krock hittade bara ingen bättre, hon prejade oss från sidan det som hände idag! :@


Har haft tråkigt idag förutom att jag har hållt på och ränna runt överallt och hjälpt pappa. :):P


Den bjuder jag på. :) haha jag är onyttig med cancerpinnar jag vet, jag måste sluta.


någon gång. tihi :)

aja ska gå nu. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

KÄRRINGJÄVEL!

2009-08-19 @ 17:59:44
Postat av: Laila♥

sött :) Jag gick ju modevisning igår, och idag ska jag nog vila och jobba lite ikväll kanske :) Själv då? :)

2009-08-20 @ 10:13:29
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0