sitter hos ...

sitter hos oscar och har nyss ätit tacos jag ligger just nu i hsns säng medans han sitter vid datorn. jag skriver med hans brorsars ipod touch. Vi har iaf idag varit på skolan, sen till öjebyn och köpt en limpacigg. Har haft kul idag vi var med marielle i typ sex timmar för att rikard var och hämtade ciggen för att det blev billigast på det sättet, varför det berättar jag inte. Har iallafall haft kul idag tills jag fick veta att min yngsta lillebror har blivit överkörd idag av eb bil. han är åtta år och när han skulle cykla hem från skolan så blev han påkörd av en bil. han fick inga allvarliga skador, men han fick typ skrapsår överallt plus att en av hans tånaglar lossnade och pedalerna på cykeln lossnade båda två. men han mår bra nu iallafall. jag höll på att börja lipa då jag fick veta det. min bror dennis då jag berättade det för han, han sa bara - dog han? Då blev jag fan sur för han lät inte ens orolig eller något. Men ska gå nu pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0