Nu har...

Nu i efterhand har jag fått veta att det kan ha ha varit en annan som har lagt ut videon på mig.
så nu ska jag försöka få fram vem det är igentligen som ljuger av alla människor. :( f*n vad tjorvigt allt är.


Det här är en av mina småpbröder, han heter Oliver. En liten tjuvrökare är det han är elva år och öjebybarn det är nog en anledning till varför han röker plus att båda jag och min äldsta lillebror gör det.
memen älskar mina syskon endå. <3<3


Jag tror att kändisar passar bäst att vara ihop/gifta med kändisar för dem som inte är kända förstår inte hur det är vara känd, det kom jag på då jag såg på walk the line igår kväll. Vad tror/tycker ni?
Passar kändisar bäst med kändisar, eller spelar det ingen roll? :)

det här är en bild på kändisarna då dem var små, några stycken iallafall.

Drew barrymore så söt. :)


Filmen är så fin, jag älskar den!<3<3

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0