Nu är det...

Nu är det så här att det har legat en video med mig på youtube i 9 månader med en ''rap''låt som jag gjorde då jag var tolv och min farbror hade dött.
Den hade någon av mina föredetta kompisar på sin dator, och tyckte att det skulle vara kul att lägga ut den på youtube med bilder på mig och säga att jag suger och allt.
Nu har jag fått reda på vem det var och det blir inte kul för den personen.
jag ska skämma ut henne som hon har skämt ut mig inför hela världen och jag är allvarlig det ska jag fan göra också!!!!

Pusspuss på er alla.

Var bara tvungen att lägga upp en bild på min gullefrida <3 (det är inte hon som gjort det)

Kommentarer
Postat av: Din föredetta kompis!

Du kan ju inte gå och lägga upp sånt här på din blogg om du inte ens vet vem det är! jag lovar lägger du upp något om mig jag anmäler dig! Du kan inte anklaga någon om du inte är säker!

2009-08-18 @ 13:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0