kom just..

Kom just hem, har haft ganska så kul på sista lektionen då vi hade ansvarsfull alkoholhantering.
Jag och Oscar har kommit på att båda vi behöver verkligen en ny telefon.
Jag vill ju ha en Iphone men fatta så dyrt. Det skulle jag aldrig kunna spara så jag hade råd till. :)
Fan vad bra det hade varit om man var vuxen för då skulle man kunna köpa en telefon, jag skulle lätt kunna svälta bara för att ha råd till en sån telefon. HAHA
Men jaja, om ett tag ska jag äta och sen bär det av till farmor och farfar jag ska ta kort på deras kattungar så lägger nog in en bild sen, kattungarna flyttar nog snart också , jag lägger också in om någon är ledig och hur gamla etcetc + mer info om kattungarna. :)

men ska gå nu.
Pusspuss


Han har inte olika färg på ögonen, det ser ut så för jag hade blixt och det blev fel vinkel. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0