igår...

igår så skulle pappa bort och ville att jag skulle fara och ge våran hund mat och släppa ut honom. jag var i öjebyn med några kompisar och ni tror inte att jag glömde av det jo. jag kom på typ det på naten när jag och oscar skulle fara hem att fan NEO!! jaja jag kunde inte göra något åt det då så jag for hem till oscar sov film... för det är hur jag gör. men iaf så ringer det på min tlf 20 över sju och min mick på mobilen funkar inte så jag struntade i det och la på fastän att det var pappa. Orkade bara inte skriva ett sms den tiden på morgonen så jag sket i det. Tio minuter senare så ringer det igen och det är pappa. då la jag på och skrev ett sms: men du kan ju inte ringa min mobil. ring på oscars. MIn föredetta plan om att skriva detta sms till pappa och sen säga till oscar det ringer på din mobil också går han och hämtar den, det hjälpte inte för den här gången sa oscar jag går inte och svarar. Fan tänkte jag . Ja jag gick ju och svarade i telefonen och pappa var inte glad. han var sur för att jag inte var hem och gav pisshunden mat och släppte ut han för neo idiot hund hade öppnat skafferiet och ätit rån och cornflakes med chockladpulver (shiet vilken fest). efter det så var han ju tvungen att göra sina behov så han gjorde dem tre gånger på toaletten en gång i köket en gång i halen och en gång vid fin bordet gissa om jag blev glad då pappa sa du ska vara hemma och städa innan klockan tolv då jag kmr hem så ska det vara borta. nu då jag sitter och skriver så har jag ganska nyss blivit klar, jag ska gå ut och röka sen ska jag ta in idioten och se på dumburken och tjocka mig med godis.

pusspuss

idiot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0