Hejsan...

Hejsan nu har jag kommit hem, jag ska ringa Oscar men han får vänta lite grand.
först så var vi hos farmor och farfar och tittade på kisseungarna dem är såååå söta.
sen efter det så var vi förbi hos min faster och tittade lite grand påvalpen som min kusin har det är en dalmatin valp.
Det finns två katter kvar .

Det här är informationen som min farmor har om katterna på blocket.

Nu finns två underbara söta kattungar kvar. En pojke och en flicka. Mamma är ragdollblandning, pappa är renrasig Helig Birma.
Kattungarna har fått pappans ljuvliga blå ögon.
Kattungarna är födda den 13 juni. Enligt Sveraks regler levereras kattungarna först vid 12 veckors ålder.
Leverans den 5 september.
Kattungarna är avmaskade vid leveransen.
Pris 2000.- kr bokningavgift 500.- kr som ej återbetalas vid ånger.
Kattungarna är naturligtvis rumsrena.
Ring eller maila för frågor, eller boka en tid för att komma och titta på dessa underbara små troll.
Kan även maila bilder på specifik kattunge


http://www.blocket.se/pitea/Birma_ragdollblandning_22943835.htm?ca=1_11&w=0

Det går att kolla där, nu lägger jag bara ut några bilder på alla katter som dem har så alla är inte till salu som jag lägger ut nu. :)


Argon, han gäspade just då jag tog kort. :)


Där är en vanlig bild på Argon, det är han som är renrasig Birma. :)

Det där är Leo min "pojkvän" han blev jätte sur på Oscar förra sommaren,
så här var det jag sov med Leo varje gång jag sov hos farmor och farfar och förra sommaren så bodde jag där pga allt stök igen.
Men iaf så då skulle Oscar sova med mig då först så kom Leo jätte glad och skulle sova med mig men då låg ju Oscar där så han morrade åt Oscar sen bet han Oscar i näsan haha. :)


En av kissebäbarna. :)


Då man leker med kissarna så morrar dem hela tiden åt leksakerna dem är jätte söta. :) haha


jag tyckte den gula var så söt då den försökte klättra. :)


min gulleplutt den svarta. <3



det ser ut som att den ska ramla.:)


vet inte vilken av dem det är. :)

Det blev inte bilder på alla katter det blev bara lite olika bilder. :)men går säkert bra endå.
menmen nu ska jag prata med Oscar. Och sen sova.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0