Hejsan...

Hejsan förlåt för att jag inte skivit så mycket men har varit och sovit borta och var ganska så upptagen där.
Vi åt surströming hos grannen Linda och Mattias.
Jag och Oscar drack coca cola, medans dem vuxna drack "vuxen"dricka.
Efter att vi hade ätit surströming, kött och äppelpaj så for vi ut och åkte bil i en chevrolet chevel på raggen. :)
jätte härligt ljud på den bilen, härlig att åka i också.
På vägen hem därifrån då vi hade raggat klart så hämtade vi upp två till personer, Cissi och Mattias. (en annan mattias)
det var lite trångt i bilen, mattias1 som kör lenny i passagerar sätet jag Oscar Cissi och mattias2 i baksätet.
I den bilen blir det trångt med så många.
Men då vi kom tillbaka, så hade festen flyttat sig ifrån altanen till eldstaden. :)
Linda och Neo våran hund blev bra vänner genom lite hårdbröd och korv. :P
Vi hade jätte trevligt. Så tack alla för en trevlig kväll.

Pusspuss






ONSDAGS!!
jag glömde lägga ut en bild i onsdags på min snygga tofflor som jag gick i hela dagen då. :) jag mådde så gott i mina K*k tofflor. :)
En fördetta lärare tyckte att dem såg ut som elefanter, och då jag berättade för henne att det var snoppar så sa hon: det var då den minsta snopp jag set. haha :p
Jag var nämligen tvungen att gå i dem hära tofflorna hela dagen på min födelsedag då jag gick i nian. för jag fick dem i födelsedags present och var tvungen gå i dem i skolan en hel dag. det är bestraffningen för att fylla år på en skoldag. :)
så akta er för att fylla år då det är skola. :)



Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0