Hej Hopp...

Hej Hopp, jag sitter i skolan och skriver en massa bajs....
inte kul!
Jag klev upp typ 20 över sju för att fara till skolan och hämta Oscar,
 men då ringer jag Oscar och han hade åkt buss.
Och jag ska kolla när min buss går, så har den redan gått.
Så jag tänkte köra moppe, men moppen startar inte. så jag blev frustrerad och började grina, (fjollig).
Jag fick efter många om och men igång mopeden och kör till skolan. och då jag kom fram på skolan så ringer Oscar och frågar vara jag är.  och då är jag vid herrgården och har sagt åt han och vänta i glasentren så han får komma till herrgården och efter en cigg så var allting löst. :)

Pusspuss




:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0