Har...

Har ganska nyss kommit hem, var först i stan ganska länge.
Då jag kom hem så sa pappa att jag skulle följa med han, då for vi till frasses och köpte hamburgare sen till preem så han kunde köpa snus, cigg och ostbågar. För det är han beroende av. haha
Jag har gjort en massa idag och tagit bilder men vill bara lägga ut en fin bild på min katt som jag har varit och hälsat på idag, den bor hos mamma.
Jag bor hos pappa men pappa vill inte att jag tar hem den till han för vi har en katt och en hund redan plus att pappa ska skaffa en valp.
Vad tycker ni om att min katt inte bor där jag bor.

HISS/DISS??


Hon är så fin min flicka, jag tycker själv att det är en DISS att hon inte bor med mig, men det är ju inte mitt fel inget jag kan göra åt det! :(:(<3<3<3

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0