god natt ..

God natt är nog enda jag borde säga nu, men jag väntar på katten som bestämmde sig för att äta mitt i natten hon håller på att li fet. Oscar och Robin bestämmde sig för att komma förbi en sväng fast ioförsig så var det jag som bad dem men dem kom en sväng iaf och vi tog en rök och pratade. :) det var trevligt. Ockå åt vi några körsbär från körsbärs trädet som vi har på baksidan.


Smilla kissemissen :D<3


Det här är vårat andra husdjur en igelkotte som heter Alfred han är ursprungligen från Öjebyn men bor nu på våran tomt vi misstänker att han bor under bron. :) han är jätte söt och gosig och slickar en gärna på fingarna då man strycker han över taggarna det känns nog skönt att bli struken då och då :)<3


RObin och Oscar, förlåt för gammal bild men har ingen nyare :)<3


Jag hade även tänkt tillägga att Min älskade bror ska operera näsan imorgon , orkar inte förklara varför alla i piteå vet det antagligen redan med tanke på att alla vet vem vi är typ, det går inte att gömma sig för alla känner apan, apan känner ingen. men iaf så ska han det så hoppas det går bra för min lillpojke. :)<3<3

kan tyvärr inte lägga in någon bild nu på min bror vet ej varför har försökt nu ett tag och väntata och tittat runt överallt annars på internet men det verkar inte funka. :S
NU FICK JAG IN BILDEN TYP EN HALVTIMME SENARE! :)
jaja.

God natt till alla trevliga människor iallafall och otrevliga människor också.

Pusspuss<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0