förlåt för...

Förlåt för jag inte har skrivit något igår , men höll på med så mycket annat.
Jag har iallafall idag träffat Niklas som ringde mig och berättade att han har tagit körkortet.
Han kom förbi här också åkte jag och Oscar ut en sväng med han i bilden och köpte cigg och lite mat. :)
Catta har sovit här och vi hade jätte trevligt igår förutom att då pappa skulle laga min fasters dator så hade hon suttit i kö till telia i en timme, och då pappa kom fram så sa tjejen som svarade på telia "vänta lite". och sen la hon på.
Då blev pappa lite sur. Vi ska iallafall äta flygande jakob idag :D

Nu ska jag gå och se på en film sen ska Oscar ut och köra fyrhjuling. :)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0