blev väckt...

Blev väckt av min lillasyster som kom in och skrek i rummet ioförsig så klev jag och Oscar inte upp för det menmen.
Då vi väl klev upp och kom in till köket så märkte vi att fruosten bestod av plättar och nutella, mmm så gött det var. :)


nutella och plättar <3<3<3<3<3



ÄLskling på morgonen, och pappa som bara pratar i tlf, och påstsår en massa sjuka grejer, älskar er pojkar! (pappa är som en pojke):D<3<3




Igår då jag och josefin satt och fixade med min blogg så hörde jag något som pep utanför fönstret så jag sa åt hon att vara tyst.
Jag försökte höra vad det var sen blev det som tyst så jag tänkte att det ändå bara var en fågel, men sen hörde jag ju att det var en liten näbbmus som katten försökte äta upp så jag var bara tvungen att gå ut och ta kort på den lilla söta musisen. :)


Jätte sööööt :) <3

Måste bara lägga ut en bild på mina skor som är från italien, mmm det gillar vi ;)<3
ÄLskar skor ifall ni som läser inte visste om det men har som bestämmt mig för en skogarderob, min mamma ska bygga en åt mig så det blir nog bra! :):)<3<3 SHOES!!


Det är mina favorit skor :)<3<3


Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Jennica Björk

Helluuu! Kolla in min fråge-tävling som jag har på bloggen nu!

2009-08-15 @ 18:09:55
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
Postat av: josse

JAG TOG KORT PÅ MUSEN! :@:@ ;)

2009-08-15 @ 18:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0