Är...

Är hos Oscar ochn är jävligt förbannad för jag sa till honom igår att det skulle vara bra om han klev upp då jag ringde. och då jag ringde han imorse 20 över tio fastän jag skulle ringa nio så då hade han redan fått sova en och en halvtimma mer, så sa han att han skulle kliva upp. sen då jag ringde igen lite före tolv så sov han fortfarande och jag sa jag kommer då pappa kommer hem och då jag är hois dig då ska du vara vaken annars blir jag förbannad för jag orkar inte sitta och tvinga upp dig i en timme som det tar varje gång som man ska väcka dig. nu när jag är här 25 i ett så ligger han fortfarande och sover och då jag säger kliv upp så säger han jag är påväg och vänder sig om mot väggen och sover igen.

Hjälp mig hur fan ska jag göra för att han ska kliva upp vad tycker ni??

p.s idag har vi dessutom varit ihop i ett och ett halvår och förlovade i ett år!!!!

Pusspuss :(
ledsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0