Nu är...

Nu är jag hos oscar (pojkvän) han har duschat och jag började städa i hans rum men det är fan omöjligt för han städar aldrig och då får han fan ta hand om skiten själv också, jag vet inte vad ni tkr men så tker då jag. Iaf så ska vi vara hos mamma från idag tills på lördag och på lördag ska vi hem till pappa och då ska oscar sova med mig till på söndag för hans mamma ska till finland till hans mormor. Nu ska jag fortsätta med annat ha en trevlig kväll, kanske skriver en liten text senare ikväll. :D

byebye! :D

älskling! <3 gammal bild men han hade inget annat på sin dator. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

STÄDA DITT RUM, OSCAR! ...;p

2009-04-30 @ 18:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0